Az alább közölt információkkal segítséget szeretnénk nyújtani a környékünkön tervezett kirándulásaik megszervezésében, ezért tájékoztatást adunk az igénybe vehető programokról, az egyes települések közti távolságokról, fontosabb telefonszámokról. Cégünk vezetősége rugalmas bármilyen igénnyel szemben. Kérésükre összeállítjuk és leszervezzük a kirándulás programját. Lehetőség van speciális táborok szervezésére, mint úszó-, labdarúgó-, kézilabda-, lovastábor, zenei-, nyelvi tábor, pályaorientációs tábor.
Harkányi Gyógyfürdő Rt. |
72/480-251 |
Szigetvári Vármúzeum |
73/311-442 |
Drávai sétahajózás |
72/480-272 | Mohácsi csata emlékhelye | 69/382-130 |
Tourinform Iroda Harkány |
72/479-624 | Siklós-Máriagyűd kegytemplom | 72/579-000 |
Tourinform Iroda Pécs |
72/213-315 | Siklósi Vármúzeum | 72/579-090 |
Tourinform Iroda Mohács |
69/505-515 | Apró Paták Lovas Sport Egyesület | 20/206-0621 |
Baranya Megyei Múzeumok Igazgatósága |
72/324-822 | Villányi Bormúzeum | 30/397-7785 |
Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatósága |
72/517-200 | Kecskés Pince Villány | 72/493-055 |
Abaligeti Cseppkőbarlang |
72/498-766 | Ősi Pince Villány | 30/235-4860 |
Idegenvezetők Egyesülete | 30/268-2627 | Polgár Pincészet Villány |
72/492-194 |
Mangult István túravezető | 30/949-5985 | Thermal Spa Siklós | 72/351-739 |
További internetes információk a régióról
www.harkany.hu / Harkány város honlapja | www.borut.hu / Siklós-Villány Borút | www.pecs.hu / Pécs város honlapja |
www.harkanyfurdo.hu / Harkányi Gyógyfürdő RT. | www.siklos.hu / Siklós város honlapja |
Hogyan történik a jelentkezés?
Katalógusunk áttanulmányozása után válassza ki a szálláshelyet és az időpontot. Az időpont és a pontos létszám ismeretében hívja fel irodánkat a megadott telefonszámon. Amennyiben a szálláshelyet, az időpontot és a létszámot egyeztettük, a szolgáltatásaink igénybevételére írásos megrendelőt kérünk aláírva, lepecsételve. Amennyiben az utazással kapcsolatban bármilyen módosításra kerül sor - létszám, időpont, étkezés, hidegcsomag-, kérjük írásban jelezzék irodánk felé. A szállást a megérkezés napján 17 órától lehet elfoglalni és 9 óráig kell elhagyni a távozás napján, az ezen kívül eső időszakokban a csomagok megőrzésére lehetőséget biztosítunk. Az áraink általános iskolás csoportok számára kerültek kialakításra, felnőtt vagy középiskolás csoport esetén kérem olvassa el Felnőtt Ajánlat című oldalunkat. Belföldi nyári táborban a kísérőtanárok gyermekei részére korlátozott számban ingyenes szállást biztosítunk, az akció részleteiről és egyéb kedvezmények igénybevételéről telefonon adunk felvilágosítást. Létszám változás, lemorzsolódás: a megrendelőben szereplő létszámtól maximum 5%-kal lehet eltérni a szállásdíj fizetésénél. A megrendelt szolgáltatásokat a megrendelő beérkeztétől számítva 8 munkanapon belül visszaigazoljuk és az előleg befizetéséhez postai csekket küldünk. Külföldi táboraink esetén (Horvátország) 2 X 20% előleg befizetését kérjük a visszaigazolás kézhezvételétől számított 8 illetve 60 napon belül, a részvételi díj fennmaradó részét a táborozás megkezdésekor kérjük befizetni, külföldi táborozás esetén a megrendelt létszám módosítására nincs lehetőség.
PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZAT
Szolgáltató adatai
Név: Tom - Túra Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely, levelezési cím: 7854 Matty, Kossuth Lajos utca 92. .
Cégjegyzékszám: 02-09-067636
Adószám: 12680915-2-02
Tevékenységi engedély: ASZ - 02 / 000061 / 2016
Képviselő: Baksai Tímea
Elektronikus elérhetőség: tomturakft@gmail.com
A személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvényben (továbbiakban: Sztv), aközúti személyszállítási üzletszabályzatra vonatkozó szabályokról szóló 213/2012. (VII. 30.) Korm. rendeletben, mely az autóbuszos személyszállítási szolgáltatásnak a 181/2011/EU rendeletben nem szabályozott részletes feltételeire, az abban foglaltak alóli mentességekre, az autóbuszos személyszállítási szolgáltatási feltételekre, valamint a közúti személyszállítási üzletszabályzatra vonatkozó szabályokról szól(továbbiakban: Rendelet) foglalt kötelezettség teljesítése érdekében Szolgáltatóaz alábbi panaszkezelési szabályzatot teszi közzé:
A szabályzat célja: a Szolgáltató szolgáltatását igénybe vevő/vett utasok szolgáltató által nyújtott személyszállítási szolgáltatással kapcsolatos utasoldali panaszok kezelése, a panaszok kivizsgálása és a vizsgálati megállapítások panasztevő utassal való közlés rendjére vonatkozó alapvető szabályok meghatározása.
Szolgáltató panaszként kezeli és intézi a szolgáltató személyszállítási szolgáltatását igénybe vett utasok által felé írásbanjelzett minden észrevételt, amennyiben az a nyújtott szolgáltatás színvonalával, tartalmával, vagy a szolgáltatást nyújtó autóbuszával kapcsolatosan sérelmet fogalmaz meg (továbbiakban: panasz).
Panasszal élni az utazást követően legkésőbb annak befejezését követő 3 hónapon belül lehet írásban a szolgáltató elektronikus vagy levelezési címére küldött bejelentéssel lehet. A határidő túllépése jogvesztéssel jár.
A panasznak tartalmaznia kell legalább: utas nevét, címét (e-mail címét), telefonszámát, utazás időpontját, a panasz konkrét körülírását, utas aláírását, valamint azt, hogy a panaszbejelentésben foglalt adatainak kezeléséhez a panaszbejelentéssel kapcsolatos eljárásban Utas a panasz aláírásával egyidejűleg hozzájárul. Ezen adatok és nyilatkozat hiányában Szolgáltató a panasz kivizsgálását mellőzi és erről az utast írásban értesíti. Szolgáltató kijelenti, hogy Utas adatait kizárólag a panaszbejelentéssel kapcsolatosan kezeli, azt harmadik személyek részére, kivéve a jogszabályban rögzített hatósági, bírósági megkereséseket, nem adja ki, üzleti célokra nem használja fel.
Szolgáltató a panaszt kivizsgálja és a beérkezett panaszra a kézhezvételt követően 30 napon belül indokolt, írásbeli választ ad a panasz bejelentés módjával azonos módon(e-mailen vagy postai úton).Amennyiben a panasz kivizsgálására a 30 napos határidő nem elegendő, úgy Szolgáltató erről az utast tájékoztatja. Ebben az esetben a bejelentéstől számított 3 hónapon belül kell írásbeli, indokolt választ adni a bejelentéssel azonos módon.
Amennyiben a panasz kivizsgálása során a szolgáltató és az utas között további adatok ismerete válik szükségessé, úgy felek rövid úton is egyeztethetnek (telefonon), illetve Szolgáltató további információkat kérhet írásban a panasz körülményeit illetően.
Amennyiben a Szolgáltató a panasz kivizsgálását követően azt állapítja meg, hogy az utas panasza tényszerű és indokolt volt, úgy az utas sérelmének orvoslása módjáról és mértékékről a panasz elbírálásával egyidejűleg tájékoztatja a panasztevőt.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató írásban tájékoztatja az ügyfelet, hogy panaszával - annak jellege szerint - milyen szervhez fordulhat.
Az utas panasszal élhet a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Piacfelügyeleti és Utasjogi Főosztályánál, mint autóbuszos piacfelügyeleti és utasjogi hatóságnál (a továbbiakban: autóbuszos hatóság).
Panasz akkor terjeszthető elő, ha a panaszos az autóbuszos szolgáltató vagy a közlekedésszervező panaszkezelési eljárását igénybe vette, de az nem vezetett a panaszos számára kielégítő eredményre.
Panaszt benyújtani az autóbuszos szolgáltató vagy a közlekedésszervező panaszkezelési eljárását lezáró dokumentum panaszossal való közlésétől számított, ennek hiányában az autóbuszos hatóság által jóváhagyott önálló panaszkezelési szabályzatban az eljárásra meghatározott határidő leteltét követő 30 napon belül lehet.
Az autóbuszos szolgáltató panaszkezelési eljárásában hozott, az ügyet lezáró dokumentumot az autóbuszos hatóság részére a panasz mellékleteként be kell nyújtani.
Panaszbejelentés címe:
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium
Piacfelügyeleti és Utasjogi Főosztály
Cím: 1066 Budapest, Teréz krt. 38.
Levelezési cím: 1440 Budapest, Pf. 1.
E-mail cím: puf@nfm.gov.hu
tel.: +36 1 373 1405
A panaszkezelési szabályzat az autóbuszos hatóság által történő jóváhagyásával egyidejűleg hatályba lép, a Szolgáltató azt a hatálybalépéstől számított 8 napon belül honlapján közzéteszi.
A szabályzatot a Szolgáltató a székhelyén az ügyfelek számára nyitva álló helyiségében is közzé teszi.
Kelt: Harkány, 2017.09.28.